En bra dag!

Har vart i stan idag med Annika, världens goaste tjej=) Vi tog bussen till Vasaplatsen, gick in på ett ställe med JÄTTEGODA baguetter som vi köpte med och promenarade upp till mammas ostaffär på Achebergsgatan. Där åt vi våra underbara baguetter, drack kaffe och pratade skit=) Det är alltid lika roligt, det finns alltid lika mycket att säga!
Sedan fick jag och Annika (getostälskarna) provsmaka och betygsätta nya getostar mamma ska ta in till affären, gottigottgott! Gud vad jag längtar efter att få äta ALLA ostar. Det går ju inte när man är gravid, men nu är det inte långt kvar. När graviditeten är slut ska jag göra en FET ostbricka till mig själv. Det finns inget godare än ost!
Har för första gången på länge kännt mig väldigt pigg idag. Hämtade Alexander på dagis klockan två, gick hem och busade och gosade med honom. Nu på kvällen har vi tre ätit kotletter och ugnstekta rotfrukter, gott! Nu väntar en kladdkaka som jag har bakat så nu måste jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0