Helgen.

Det har vart en lugn och skön helg. Tänkte att jag skulle ha städat en del här hemma, men det blev inget med det.
Jag och Fredrik gick på bio i lördags, kanske sista chansen att få göra något själva på ett tag. Vi såg den nya Beck filmen. Ingen typisk Beck film faktiskt... lite mer action och ja... annorlunda bara=) Den var ändå mycket bra tycker jag.
Alexander var hos mamma och pappa så vi åkte dit efteråt och sov över.
Igår var jag och mamma på Allum och shoppade lite. Jag köpte en liten och jättego bebisoverall till den lille som snart ska komma, lite goa mjukiskläder till Alexander som han kan ha på dagis, boxershorts som han ska ha nu när han är så duktig på pottan=), en byggare bob bok och en bebisbok (där man skriver om bebisens första år). INGET till mig själv eller Fredrik, duktigt, duktigt!
Vi åt middag hemma hos mamma och pappa, kyckling med ris och mammas goda sås. Förstår inte hur hon får den så god??? Eller jo.. flera års matlagning kanske? Inget slår mamma och mormors såser=) Jag tänker bli precis lika duktig! Till efterrätt blev det björnbärspaj och vaniljsås, också mycket, mycket gott!
Vi stannade och såg på TV när Blåvitt slog Elfsborg med 4 - 0!! Gött, gött!
Det blev en sen kväll, men det är alltid mysigt att vara där.

Kommentarer
Postat av: bella

heheh lycka till då gumman att lyckas med dt finns ingen som slår deras såser,ta mej fan inte änns jag:(

2009-09-06 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0