Tisdag...

Veckans andra dag och två veckor kvar till beräknad förlossning. Nu kan bebisen komma när som helst, och det får den gärna göra också. Har vart så sjukt trött idag och knappt kunnat gå pga ont i ryggen och benen. Stackars Alexander har nog haft jättetråkigt idag när hans mamma inte orkat med nåt. Tur att han får en kompis att leka med snart. Pott-träningen går framåt iaf, han har kissat på pottan två gånger idag och resten utanför, haha! Tvättmaskinen går varm här hemma med kalsonger och handdukar, men jag är väldigt stolt. För ett tag sedan vägrade han att ens sitta på pottan, jag tycker han är jätteduktig!
Annars idag har jag väl mest legat i sängen medan Alexander lekt med sina bilar, ibland har han kommit upp och gosat med mig, sin napp och gosefilt. Det är det mysigaste som finns!
Har suttit vid datorn också och tittat på ny digitalkamera, är väldigt sugen på en sådan. Även en bärbar dator, men vi får väl se när detta kan köpas.. Det är så jäkla mycket man ska ha pengar till just nu och man får ju inte ut riktigt lika mycket när man är mammaledig som när man jobbar.
Usch, hoppas verkligen jag är piggare imorn. Har miljoner saker som behöver göras här hemma. Har iaf diskat, tvättat en maskin och lagat mat. Falukorv och potatismos, en favorit här hemma. Helt oduglig har jag inte vart iaf.
Nej, nu ska jag gå in till Alexanders rum och bygga med lego med Alexander och hans pappa, min älskling Fredrik=) kanske sätta på en kopp kaffe också innan jag deckar...
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0