Bättre, men inte bra..

Nu är allt bättre med Alexanders dumma utslag. Tack och lov. De läker sakta men säkert och det verkar inte dyka upp några fler=)
Anton har inte kvar sin hosta så det är också väldigt skönt. Härligt om alla kan få vara friska till jul!
Jag känner mig inte så bra däremot. Är bekymrad för allt och känner ingen riktig glädje för någonting (utom för familjen såklart) Känner mig trött, föbannad, orolig för det mesta. Det är inget kul. Man får sånna här dagar ibland, men så går man och lägger sig på kvällen så är det bra nästa morgon när man vaknar. Det verkar inte bli så denna gången tyvärr. Har vart sån här ett tag nu. Något nytt och roligt måste hända känner jag. Nåt jävla tecken på att framtiden och allt ska ordna sig.
Hoppas jag blir gladare på lördag när vi ska åka till Sälen.
Jag är så trött på människor.. Känner mig förbannad och besviken, men har ingen att vara förbannad och besviken på!!?? Skumt..
Snälla, snälla låt mig få vakna upp imorgon och vara glad. Kan inget roligt hända imorn?
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0