Mår piss...

Har ont i huvudet och är trött hela tiden. Alexanders utslag blir fler och fler.. Ska ringa till läkaren på måndag igen!
Och så har jag fått typ mens...?? Är väl inte så jättevanligt när man ammar?? Jag vet att man kan få det, men hade aldrig det med Alexander. Det kan väl inte fortfarande komma efter förlossningen? Den var ju för 13 veckor sedan.
Jaja, det är säkert i sin ordning, men jag kände att den kunde vänta ett tag.
Fan vad irriterad jag är.... Ingen bra dag känner jag. Det enda som var roligt var Alexanders lussefirande på dagis imorse. Vilka söta små tomtar och pepparkaksgubbar och gummor det sprang omkring där=)
Annars är allt skit. Var på banken idag och skulle ansöka om lånelöfte. Ringde till min bank där jag alltid har vart kund dvs i Lerum där jag bodde förr och bokade tid till idag. En surkärring fick vi tala med som tyckte vi skulle söka oss till en annan bank i en kommun där vi har tänkt leta efter hus, för till Lerum ska vi nämligen inte flytta! Bank som bank tänkte jag.. Jag är ju kund där, men så funkar det tydligen inte. Vad vet jag? Jag har aldrig gjort sånt här förut!
Så fem minuter i Lerum och sedan tillbaka hem, så jävla onödigt! I blame the kärring!

Nä, nu ska jag ta på mig och lilla sovande Anton kläder och hämta Alexander på dagis. Dagens höjdpunkt! Kan behöva lite gosiga kramar och pussar från min stora son=)
Hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Jenny! Det är bra med mig, hur e det med dig då? Hoppas du mår bättre idag. Vad kul att du tycker om min blogg =) det är sååå roligt o skönt att få skriva av sig ibland. Brukar titta in på din blogg oxå, det är roligt att läsa om dig o dina små busar ;) Ja, ett varmt o skönt bad är aldrig fel, speciellt inte om man är frusen. Funderar ni på att flytta?

Kramiz Carro

2009-12-14 @ 14:58:08
URL: http://liveteftertjugoforetrettio.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gu vad jobbigt,vilket bewmötande, så trist.. Skönt med gosiga barn i alla fall :D ha det gott! kram

2009-12-15 @ 09:34:06
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0