Ska börja skriva min att-göra-lista här=)

Fredag idag igen, veckorna går så otroligt fort.. Om tre veckor är julafton över och det känns som att allt det mysiga med julen försvinner=( Men det tänker vi inte på nu för idag ska jag sätta upp de sista julgardinerna i sovrummet. Köket, vardagsrummet och Alexanders rum har redan fått fina gardiner. Jag ska också placera ut alla tomtar i lägenheten.
Har två sjuka barn hemma också så denna helgen får vi vara hemma och vila oss. Vi skulle egentligen åkt till min mormor och morfar och träffat hela släkten och haft kalas för en av mina kusiner, Oliver, men det blir inget med det=( Stackars lilla Anton har nästan inte sovit nåt inatt.. Slemmig hosta och tät näsa. Han är ju så underbar det lilla knytet, han har vart glad inatt även om han haft svårt för att sova. Alexander har iaf sovit gott inatt, han är mer snuvig nu på dagen...
Tänkte skriva dagens att-göra-lista här på bloggen för jag har fått för mig att jag kanske verkligen får saker gjort då. Tänkte visa hur duktig jag är genom att göra ett inlägg ikväll där jag visar en struken lista=) Kan ju alltid hoppas på att det hjälper iaf!

Here is the list...
  • Ringa Charken
  • Ringa banken
  • Städa hallen
  • Städa vardagsrummet
  • Sortera alla kläder
  • Sätt upp gardiner i sovrummet

Så... Nu måste jag visa att jag är duktig så det är bäst att sätta fart! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0