Stackars barn=(

Tycker så synd om mina barn.
Anton är fortfarande snuvig och hostig och har svårt för att sova på nätterna. Har bäddat upp honom med en kudde under madrassen, men det hjälper inte så mycket tycker jag. Igår kväll var han jätteledsen, bara grät och skrek. Han brukar somna runt 20 tiden på kvällarna men igår skrek han till 23:30 ungefär, stackarn! Tror inte det berodde på förkyldningen utan på ont i magen eller något. Sedan vaknar han på natten och hostar=( Han bjuder iaf på ett leende när man hämtar upp honom och då känns det ju lite bättre=)
Stackars lilla Alexander har fått blåsor på rumpan, benen och armarna som spruckit och blivit sår. Ett av såren på rumpan växte och blev så stort så att det täcker halva vänsterskinkan på honom. Har han blöja på sig klibbar den ihop med såret så han få gå utan blöja, men när han behöver gå på pottan så sätter han sig rätt på såret så att det gör jätteont på honom. Fy fan jag lider med honom! Vi var hos doktorn igår och hon skrev ut lite bra salva att smörja på och nån medicin man kan dricka mot klåda. Ser att såren börjar bli bättre, men de är långt ifrån bra ännu!
Hoppas ni blir bra snart mina underbara älsklingar!!

Fick iaf lite mammaledigt igår, alltså ledigt från barnen... Jag och min bror Robin åkte ner till stan och köpte lite julklappar. Köpte färdigt till mina barn och Fredrik och halva Christians julklapp. Köpte även en go mössa till Alexander som han ska ha när vi åker till sälen om några veckor för att fira jul.
Jag och Robin provade även massagestolar när vi var i stan så det var gött att komma hem hyffsat avslappnad=)
En sådan är nog värt att lägga pengar på, det tror jag att jag ska göra!

Finns inte mycket mer att skriva för tillfället. Nu ska jag gosa med mina barn och skiter i en att-göra-lista idag!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0