Trött på allt...

Vissa dagar är man bara trött på allt. Känner ingen ork till någonting och oroar sig för allt... Blääää.. Idag är en sån dag. Är så förbannat trött på lägenheten, det är jag iofs varje dag, men idag är jag så trött att jag kan börja gråta över det. Känns som att vi ALDRIG kommer flytta här ifrån, att meningen med livet är att sitta och ruttna i den här lägenheten. Tänker på framtiden, på vad man ska göra. Ska man utbilda sig? Vissa dagar är jag helt säker på att jag vill det, men vissa dagar så känner jag att jag aldrig skulle orka gå en utbildning och så måste man ju ha pengar till familjen. Är trött på all oreda här hemma, men orkar inte göra något åt det. Vi har städat men det är ändå en miljon saker som behöver göras.. Har fått för mig att utslagen på Alexanders kropp är en dödlig sjukdom och att Antons hosta är kikhosta. Varför alltid denna oro när man är mamma??? Varför skulle det vara en dödlig sjukdom och varför skulle det vara kikhosta? Det är ju förkyldningstider.. Just idag känns det dock som att det är något hemskt som har drabbat mina barn.. Varför får man sånna här dagar? Som tur är så är det inte ofta såhär, men jobbigt när dessa dagar dyker upp.
Man känner sig så ensam, hjälplös och ynklig.
Nu ska jag gå och duscha av mig den här deprimerande skiten och gå och lägga mig så mår jag säkert bättre imorn!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0