Waaaaaaaaaaah!!!!

Det skulle tydligen inte bli bättre för oss här idag.... Alexander la sin lilla söta hand på en kokhet platta imorse. Fick gå ner till Vårdcentralen och lägga om det. Som tur var sa de att det bara var ytligt, att det inte skadade hans muskler och närver i handen. Bandaget ska han gå med i två dagar och han försöker redan slita av sig det :S Mammas lilla buse... Nu får det väl för fan räcka? Han har fått sin dos med smärta nu för ett bra tag tycker jag!
Vi har varken ätit frukost eller lunch... Tog med mig en kaka när vi gick ut så att han fick pillat i sig lite iaf. Gröthelvetet som jag bestämmde mig för att koka idag stod iskall på bordet när vi kom hem. Nu sover båda små busarna så sött så vi får försöka äta lite när Alexander vaknar.
Nu tänkte jag börja packa lite... Hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken dag :D hoppas handen blir bra, kramkram

2009-12-16 @ 20:38:39
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0