Bella=)

Nu har Bella vart på besök=) Mycket trevligt! Vi har suttit och fikat och pratat och Bella har busat med Alexander. Han är så förtjust i Bella! Har inte träffat henne sen i somras så det var så kul att hon kom hit. Bellas kille Markus kom hit en stund också, första gången jag träffade honom. Han verkar vara väldigt trevlig! Är så glad för Bellas skull, hon förtjänar någon bra.
Näpp nu ska jag gå och lägga mig. Känner mig inte helt hundra, har haft sån huvudvärk idag!
Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: bella

gud va go du e gumman:)hade verkligen jätte kul får jag säga,markus tyckte om er med:)...å anton vilken kille,å alexander han skulle jag ju bara själa av er heeheh världens goaste:)kram kram

2009-12-02 @ 17:02:06
URL: http://torslandabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0