Helgen och så...

I helgen har vi vart hos Fredriks föräldrar och sovit över. Har tittat på Idol, dansbandskampen och film=) Mysigt!
Och min svärfar har uppdaterat mig om vad som händer i kändisvärlden=) haha, tro det eller ej. Han har mer koll än vad jag har=) En mycket mysig helg med god mat och snälla barn.

Igår eftermiddag åkte vi hem till Robin och Julia på adventskaffe. Mycket trevligt, och Julia hade bakat så goda chokladkakor som jag fick med mig lite hem utav=) Gott! När vi kom hem så blev det film och mer fika=)
Det blir väldigt mycket gott under juletiden, inte konstigt att man lägger på sig under jul!

Idag har jag och svärmor Ewa och Anton vart på IKEA och handlat lite smått och gott. Värmeljus, ny stekpanna, klädhängare med mera! Nu väntar jag på att min älskade Bella ska komma och hälsa på oss=) Längtar! Har inte träffat Bella sen i somras....

För övrigt så har jag en liten son som väger 7kg vid nästan tre månaders ålder! Fredrik vägde 7kg när han var 5 månader... Han är inte dålig min minsta gosse=) storebror var likadan, t. om lite större=)Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0