Nä, nä, nä!

Radhuset som mäklaren tipsade mig om i Fredags blir det inget med! Fint område, men huset var fruktansvärt tråkigt! Det var en trea detta också, men ett av sovrummen var stort och hade två ingångar så man kunde sätta en vägg i mitten så att man får ett till sovrum. Det är inget varken jag eller Fredrik kan göra och huset såg så tråkigt ut så alla rum skulle nästan behöva göras om. Ok att vi känner folk som kan fixa det, men tror inte vi har råd att be någon göra om precis efter man köpt ett hus. Vi ska ju snart börja jobba på tredje barnet så det får ju göras om med en gång isf;) och det tror jag inte vi har möjlighet till! Men jag säger bara en sak... inom ett år ska vi vara borta från den här förbannade lägenheten! Kom ihåg det.. idag är det 2009-11-25 så 2010-11-25 ska vi inte vara kvar här=) Så nu när Anton sover och Alexander tittar på film ska jag leta nytt boende. Puss å hej för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0