SEG!

Sega jag skriver efter två veckor igen=) Inte mkt som hänt dock.. Det gamla vanliga... Barnuppfostran, försökt komma in i rutiner vilket är meningslöst!!!! Till en viss del går det väl bra att skapa rutiner till en två månaders baby, men det här med mattider och sovtider kommer ändra sig så många gånger så det är inte ens nån idé att börja med dessa jävla rutiner för än Anton är äldre. Kom inte ens ihåg när vi hade fasta rutiner för Alexander men det var väl efter ett halvår. Visst att det är bra med rutiner och det ska barn ha men det går inte med en bebis som bara är några månader så hej då rutiner. Det är allt man tänker på ibland så man mår dåligt! Nu lägger jag ner det så faller allt naturligt på plats när Anton är redo för det. Man ska fan inte behöva schemalägga ett liv, det är löjligt och han är för liten! SÅ, nu har jag fått avreagera mig lite=)

Igår var iaf min älskade Sussie här och hälsade på=) Alltid lika kul att sitta och prata om allt. Det blir lite långsamt ibland att inte ha nån vuxen att prata med på dagarna. Vi har alltid kunnat prata och skratta åt allt så det var så gott att hon kom!

Igår kväll var vi på visning på en lägenhet i Kungälv. Jättefin lägenhet på markplan och med uteplats. Gott att slippa trappor där man få bära upp och ner barnvagnen hela tiden och gott med en uteplats där man kan sitta på sommarkvällarna och som barnen kan leka på. Nu var detta dock bara en trea, vilket vi redan har idag... Vi visste ju att det bara var en trea när vi åkte och tittade, men just detta med uteplatsen lockade! Lägenheten var grymt fräsch också, men jag och Fredrik funderade när vi kom hem och vi ska nog ändå lugna oss lite tills vi hittar något större. Vi har redan bestämmt oss för att skaffa fler barn och då är det onödigt att köpa en lägenhet som man vet att man får flytta ifrån sen.. Visst man kan alltid sälja och flytta senare i livet men det är nog inte så roligt att flytta runt när man har barn. Varken roligt för dom eller för oss!

Nu ska jag gå in och titta på en bostad mäklaren tipsade mig om så fortsättning följer....



Sussie och Anton=)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nä, det där med rutinergår nog inte HAHA jag har försökt och trott att nu så men icke HAHA man får ta dagfen som kommer och njuta å göra det bästa av det, alltid lika skoj! ha det gott, kram kram

2009-11-24 @ 23:26:26
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0