Härliga höstdag!

Idag har vart helt underbart ute. Har vart ute flera timmar idag och bara gått=) Underbart! Promenerade till Tuve kyrka där jag träffade Fredriks föräldrar och farmor. Fredriks mormor och morfar ligger begravda där så Fredriks mamma gjorde fint vid graven.
Sedan gick jag och Anton hem en stund för han behöver ju äta lite då och då=) Efter det var det bara att ta på sig igen och gå ut. Det är så underbart att komma ut en härligt kall höstdag när solen skiner och få titta på alla vackra färger. Så mysigt med löven på marken som knastrar när man går på de. Man kan verkligen älska hösten!
Vi gick en lång promenad och sedan hämtade vi Alexander på dagis.
När Fredrik kom hem gjorde jag kamben i ugnen. Det är nåt av det godaste som finns! Till efterrätt gjorde jag en kardemummakaka och lagom till den fick vi besök av Robin och Julia.
Det blev idol framför TV:n som vanligt, det får man inte missa! Tack gode gud för att inte Eddie åkte ut! Jag fattar verkligen inte hur han kan hänga löst på fredagarna. Svenska folket kan bannemej inte rösta! Eddie är grym, han är snygg, han e mysig! Nej, nu får jag gå och sova en stund innan Anton vaknar och ska ha mat. God natt!



Min härliga höstpromenad!















Kommentarer
Postat av: sofie

håller helt med om att det är helt fantastiskt underbart med promenader samt att Eddie e grym i idol, fattar inte heller hur han kan hänga löst.. Ta hand om er! kramkram

2009-11-01 @ 00:03:43
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0