Stressigt=)

Man får passa på att sätta sig här och skriva när man kan=) Alexander är barnvakt för lille Anton för tillfället. Han är så snäll och lånar ut sina bilar, men han förstår inte riktigt varför Anton är så ointresserad och bara stirrar på ingenting..
Idag har vi inte gjort någonting.. Alexander går inte på dagis på tisdagar så idag har vi bara vart inne och slappat. Egentligen borde man gå ut någon gång om dagen, men det har vart ett sånt skitväder idag så vi har vart inne hela dagen. Har iaf tvättat lite och småplockat lite här och där.
Helgen har också vart bra. I Fredags var jag på BVC med Anton och allt såg bra ut. Naveln läkte bra, ryggen såg bra ut och han hade gått upp 4hg på drygt en vecka. 4,3kg vägde han i Fredags och följer sin kurva. Nöjd bebis, nöjd mamma! På kvällen åkte vi hem till Fredriks syster Mia och hennes kille Patrik och åt middag och tittade på deras nya, jättefina lägenhet!
I Lördags skulle Fredrik ut på Queen-konsert, eller Champions of rock som det heter med massa folk som sjunger och spelar Queen låtar. Bl.a Peter Johansson som är så jäkla duktig! Jag kunde tyvärr inte följa med för lille Anton ska ju ammas var och varannan timma så jag och mina små barn åkte hem till mamma. Det var mysigt det också=)
Det var bara vi hemma för pappa hälsade på sin syster och hennes man i Sandviken. I Söndags kom pappa hem så vi stannade hos mamma och pappa och åt middag. Det var jag som gjorde maten och känner mig faktiskt jävligt nöjd. Har aldrig träffat en människa som är så kräsen när det gäller mat som min pappa är, men jag hade gjort en helt vanlig korv stroganoff och han tog åt sig mat tre gånger=) Tänk om man skulle bli kock??
Jaja, nu hinner jag inte sitta här mer idag för Anton ska äta innan han somnar för natten.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Haha va skoj de blev någ många när dom såg filmen.

Åå de blev ja ocksåå.. =)



Har du bytt msn??

Ser dig aldrig där inne längre..



Ha de så bra åå krama om kidsen.

2009-10-08 @ 00:01:13
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0