Tjohooo=)

Ville bara tala om att så här fyra veckor efter förlossningen så är jag smalare än vad jag har vart på flera, flera år! Nu kommer jag i mina "skinny jeans" Hahahaha! Grymt...
Vet inte om sättet att bli smalare på var det bästa. Var under en liten tid när jag inte mådde så bra. När man är gravid så ska man ju gärna gå upp i vikt, inte ner. Var först på slutet av graviditeten jag gick över min normala vikt jag hade när jag inte var gravid. Problemet hade inte med graviditeten att göra.. Det kommer alltid något positivt från det negativa, eller vad säger man?
Nu ska jag fortsätta se ut så här och inte sabba det med dåliga matvanor och lathet. Nu mår jag ju bra igen när jag äntligen får vara hemma med min familj! Puss...

Kommentarer
Postat av: sofie

Grattis! inte illa :D kram

2009-10-12 @ 21:58:35
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0