En dag över tiden

Jag vet att det är +/- två veckor när det gäller beräknad förlossning innan man går över tiden. Idag ligger jag på +1 dag och det känns redan tråkigt att bebisen inte är här ännu. Kunde det inte vart lite minus denna gången? Längtar så himla mycket efter Alexanders syskon nu. Vill kunna se båda mina barn=) Det kan ju hända nåt snart. Hoppas, hoppas!

Igår var Julia här och hälsade på och hon hade bakat så otroligt goda bullar som hon hade med=) Hon vet precis vad en gravid tjej och hennes gottegris till son behöver=) MUMS! Så det blev bullar och kaffe till fika.
Julia stannade hela dagen, så när Fredrik kom hem åkte vi och handlade och sedan åkte vi hem och gjorde varma mackor som skulle ätas till idol. Lagom till idol ringde Robin på dörren också och Alexander blev överlycklig=) Han älskar sina morbröder och Julia (Robins tjej).
En mycket trevlig dag igår med bullar, min familj, Robin, Julia och IDOL=) Anders Bagge och alla dessa roliga människor som söker till programmet. Hittade en favorit redan igår och nu kan jag inte komma på vad han heter... han hade iaf glasögon och gittar, såg störtskön ut och vilken RÖST och skön STIL. Riktigt jäkla bra! Heja!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Tack så mycket.

Vad glad jag blev. =)



Visste inte att du hade en ny blogg.

såå jag var förvonad när jag gickade in här nu

och att du hade skrvit till mig. =)



Vad skoj dag ni hade det i går ju härligt.



Hoppas att bebisen kommer snart till er.

Förstår att de är segt att vänta på lila bebisen..



kram!!

2009-09-09 @ 12:18:30
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0