Måndag igen...

Veckorna går så otroligt fort! Måndag igen.. Imorn är det beräknad förlossning för mig, men det kommer nog inte hända något. Kände mig väldigt konstig igår så jag trodde något var på gång, men när jag vaknade imorse så var jag pigg igen... Kan du inte komma ut nu lillen? Det kan väl knappast vara roligt att trängas inne i en mage??
Jaja, om två veckor är den med all säkerhet här=)
Det har vart en bra helg för övrigt.. Vi var hemma hos Fredriks föräldrar tillsammans med mina föräldrar och nästan alla mina syskon med respektive och grillade. Så underbart gott det var! Ostkorv och fläskkarré med massa goda tillbehör! Skit i entrecôte, filéer med mera. Fläskkarré is the shit! Finns absolut inget godare att lägga på grillen och billigt är det också.
Mycket trevligt hade vi iaf. Satt och pratade, tittade lite på Sverige-matchen så klart och lyssnade på när Fredrik spelade trummor. Han är så jävla bra min älskling=) och Alexander kommer bli lika bra! Vilken liten musikintresserad gosse jag har fått, helt underbart! Hoppas verkligen att han ärver sin pappas musiktalang och att han gör något utav det.

Mina älsklingar bakom trummorna!
Mina älsklingar bakom trummorna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0