Svininfluensan..... suck...

Är så trött på allt tjat om svininfluensan... Det är inget mer än en vanlig influensa. Jag VISSTE att mannen i Sverige som dog av influensan inte kunde vara fullt frisk innan. Han var cancersjuk! Mycket tragiskt att han skulle drabbas av influensan och att döden skulle ske, men hade han vart fullt frisk innan tror jag inte att han hade avlidit.
Jag tänker iaf inte vaccinera mig! Vet inte vad för biverkningar den för med sig till mig och barnet jag ska amma.
Tycker helt klart att sjuka människor kan vaccinera sig som inte har det bästa immunförsvaret, det är väl aldrig bra att drabbas av fler sjukdommar. Folk får göra som de vill, men de som är fullt friska tror jag bara kommer få stå ut med en vanlig influensa och sedan bli friska. TA DEN och bli immun på det viset!

Kommentarer
Postat av: bella

vilken nice blogg du har gumman:=)

2009-09-06 @ 16:46:36
Postat av: Carro (D)

Hejsan, hur är det? Kul att du har börjat blogga, jag är sååå nyfiken av mig =) så det blir spännande att följa din blogg...Ha det så bra! Kram Carro

2009-09-07 @ 14:25:11
URL: http://liveteftertjugoforetrettio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0