Bajshockey!

Är så förbannat trött på den jävla hockeyn. Först ska de spela en serie där alla lagen möter varandra 4-5 gånger.. Inte en hemmamatch och en bortamatch, utan flera jävla matcher. När serien är slut ska man spela ett jävla slutspel. Då spelar man bäst av 7 matcher.. Kan det inte vara bäst av tre eller fem? Måste det vara så jävla mycket hockey???
Kan de inte spela lite mer som allsvenskan i fotboll? En hemmamatch och en bortamatch och den som kommer högst upp i tabellen vinner SM-guld. Svårare än så behöver det väl inte vara?
Bara för att det är final i slutspelet så visar de inte arga snickaren och Grey´s anatomy idag. SKIIIT! Nu lämnar vi det och ser fram emot nästa onsdag istället=)

Bilen gick igenom besiktningen idag by the way=)=)=)=) Vi har haft så mycket problem och utgifter med den bilen så vi var oroliga att de skulle hitta ytterligare nåt fel, men det gick så bra, så bra. Vi kanske redan haft alla fel som går att få? Känns så iaf=)

Min att-göra-lista blev nästan gjord. Ringde en gång till försäkringskassan och fick köplats 318. Det var mitt enda försök för idag. Orkade inte vänta... vet att det kommer vara sån kö när jag än ringer, men idag orkade jag bara inte vänta....

  • Ta hand om alla kläder
  • Försöka få tag på försäkringskassan
  • Beställa tårta till Alexanders kalas

Har beställt två goda tårtor till Alexanders kalas, hoppas han och gästerna kommer tycka om dom, men det tror jag verkligen=)
Nu ska jag gå och lägga Alexander. Och så hoppas vi på att Bayern vinner mot Lyon idag för det har jag spelat!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0