Lugn helg med blåmärken och bulor=)

Ja helgen har faktiskt vart lugn! Vi har bara varit hemma, fortfarande lite sjuka.. I fredags tittade vi på så ska det låta. Peter Settman är ju störtskön så det är alltid roligt att titta på. Peter Magnusson gillar jag väldigt mycket också, fast han inte har någon sångröst, men det var väl inte det han var där för...
I Lördags var vi också bara hemma. Jag åkte ner till stan, till 4 gott (godisparadis) och köpte lite godis till oss. På kvällen blev det film eftersom jag har bojkottat körslaget.. mmm så långsint är jag...
Söndagen började jättebra. Efter frukost somnade Anton så gott, Fredrik och Alexander gick ut och gungade och jag gjorde en kopp kaffe och satte mig på balkongen och njöt av det vackra vädret och kände att huvudvärken hade släppt från förkyldningen. Det var underbart!


Tror ni jag behöver nya blommor på balkongen?

På förmiddagen skulle vi åka till mamma och pappa för att röja lite på vinden (de flyttar från Lerum om några veckor) men det var så underbart väder så vi bestämmde oss för att skita i vinden för att vara ute istället. Vi hade packat ihop båda barnen, skötväska, ryggsäck och gick mot bilen när vi kommer på att.. AH barnvagnen kan ju vara bra att ha med sig.. Så jag springer upp till lägenheten och hämtar nycklarna till barnvagnsrummet, springer ner för trappan igen och ramlar.... =( Slog i hela vänstersidan av mig. Fick ett slag i huvudet som gjorde jätteont. Blev nog chockad så jag sprang upp till lägenheten igen och satte mig i hallen och stirrade rakt fram några minuter. Sedan tittade jag så att det inte hade gått hål någonstans, och som tur var gjorde det inte det. Det blev en jävla bula i huvudet och äckliga blåmärken på vänster arm och ben. Gick ut till Fredrik och barnen i bilen efter en liten stund, rätt illamående och yr, men det släppte lite senare. Orkade gå med mamma, Alexander och Anton på en promenad iaf. Vi gick till Stamsjön där vi alltid badade när vi var små. Mysigt! Synd att vi inte hade fika med oss för vädret var riktigt gott!




När vi kom hem igen fikade vi lite på altanen och sedan gjorde vi middag och åt efterrätt=)

Igår var allt som vanligt igen förutom en jävla värk i hela min kropp. Alexander var tillbaka på dagis och jag och Anton gosade hemma. När Alexander kom hem blev det mellanmål på balkongen=)


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0