Onsdag...

Ser lite halvtråkigt ut ute idag. Vi får väl iaf försöka komma ut lite, jag och barnen. Annars blir det väl till att greja inne.. Vika lite kläder som jag tvättade igår, Försöka få tag på försäkringskassan..... Hopplösa jävla ställe...
Skulle behöva få hem en blankett så att Fredrik kan ge mig lite av sina föräldradagar. Allt annat som har med föräldrapenningen att göra kan man göra på internet och man skriver på elektroniskt, men inte fylla i en sån blankett.. Fattar inte varför. Att få tag på nån på försäkringskassan är inte det lättaste heller. När man ringer hamnar man i telekö och har köplats mellan sådär 250-300.. Ok, då har de gjort det så bra att de kan ringa upp mig när det bli min tur så slipper man vänta i kön. Bara att knappa in sitt nummer så ringer de upp. Det är väl snart 24 timmar sedan jag gjorde det.... ingen som ringt ännu... Har även skickat två mail för några veckor sedan, i och med att det är så svårt att komma fram på telen.. Har de svarat på mailen? NEJ! Så det blir en spännande uppgift att försöka få tag på de idag..
Fredrik ska besikta bilen idag.. Spännande! Hoppas att det går bra. Lägger vi mer pengar på den bilen nu då jävlar! Småsummor, visst! Men inte flera tusen, då blir det hej då till den bilen.

En liten att-göra-lista för idag

  • Ta hand om alla kläder
  • Försöka få tag på försäkringskassan
  • Beställa tårta till Alexanders kalas

Tänk att Alexander blir tre år på fredag=) Vad stor han blir! Han är så söt min älskling. Världens bästa storebror är han också=) Han är så söt mot lilla Anton, har aldrig vart dum mot honom och Anton älskar Alexander. Jag har världens sötaste, underbaraste barn (även när de är helt jävla omöjliga ibland och man vill ta den ena och slå den andra med=))!

Nej, om man skulle försöka ringa försäkringskassan nu.. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0