Vill ha, vill ha, VILL HA!!!

Satt och tittade lite på hemnet och hittade i stort sätt min familjs drömhus! Självklart var det liiite för litet för familjen, men jag tror att det är lätt att göra något åt. Blev så kär att jag nästan började gråta när jag såg det!
En stor underbar trädgård och utsikt över havet. Där skulle vi trivas oerhört bra. Jag och Fredrik vill ju gärna bo nära havet och en bit från Göteborg. Mina barn skulle älska det. Att få springa runt i en jättestor trädgård och även ha skogen som närhet är ju ett paradis för barn. Jag blir bara så jävla förbannad på att man inte har sparat mer pengar än vad man har gjort för utgångspriset var inte särskillt dyrt. Hade vi bara sett till att spara så mycket vi kan utan att köpa massa onödig skit och struntat i några semestrar vi gjort så hade pengar inte vart ett problem. Synd att man tänker till försent.
Jaja, på tal om onödig skit man köper så ska jag hämta min nya iPhone idag. Den har anlänt till ICA, men jag kan inte börja använda den för än på torsdag nästa vecka. Har bytt från Comviq till Telia, och mitt kort börjar funka den 22/4 och mobilen är operatörslåst till Telia.. bajs...
För övrligt så känner jag mig jävligt lycklig=)=)=) Hade man bara kunnat få huset också så vet jag fan inte om livet kan bli så mycket bättre=)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0