Bebisar:)

Idag vid halv fem tiden fick jag ett sms från min bästa vän Karin:) Kl 13:14 idag fick hon och Tobbe en liten son på 3640 g och 52 cm. Låter som en helt perfekt liten gosse! De har lilla Oliver också som är lika gammal som Alexander, så idag blev han storebror. Förlossningen var beräknad till den 2/9 och tanken var att de skulle komma hit på middag nu till helgen, men vi får nog skjuta på det några veckor. Åh jag är så nyfiken på den nya lille goingen:)

Var i stan idag också. Mötte upp Robin så gick vi och köpte en liten present till Alexanders fröken på dagis som ska få sin första bebis i Oktober. Bebisar överallt:) Hon jobbar sin sista dag imorn sedan går hon på mammaledighet. Hoppas det börjar någon som är lika gullig och snäll som henne.

Efter presentshoppandet gick vi och tog en kaffe på Fröken Olsson och träffade Christian och Sophia som följde med hem för att låna min systemkamera. Gottegrisarna åker med ett par kompisar till Spanien på lördag och ska vara där i två veckor. Ååh jag vill också iväg.... Men jag har sikte på USA:) Funderar som satan på att möta upp Robin och Julia i New York när dom är där i Januari, men jag får se hur långt pengarna räcker.. Har lite andra viktiga prioriteringar.. som ett nytt boende till mig och min familj. Det kommer i första hand! Men hittar vi ett boende innan Januari och om jag får ihop pengar så bokar jag en flygbiljett utan att tveka!

By the way så var vi inte så intresserade av lägenheten vi var och tittade på.. Vi ska nog satsa på att få nåt med en liten trädgård iaf! Kommer känna mig instängd annars.. Usch och fy!

Nu ska jag gå och lägga mig brevid min hostiga och snoriga lilla familj och snora lite jag med. Mys!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0