Inhandlat god dryck till kvällen:)

Åkte till Backaplan förut och handlade lite öl och lite vin till kräftskivan. Ska snart göra mig i ordning, men först får det bli en stark kopp kaffe. Efter det musik och en öl när pojkarna har åkt till Fredriks föräldrar:)

Måste bara skriva att jag tycker att Backaplan är så äckligt! Det är ofräscht och massa ofräscha människor. En och annan "normal" människa går det väl där, men fy fan vad äckligt annars... Rusade in på systemet och köpte det jag skulle, sedan halvsprang jag bort till bilen igen och körde hem.
Jaja, ett av mina vanliga i-lands problem.. Töntigt, jag vet...

Nu har nog kaffet puttrat färdigt:)
Hörs senare! Puss...

Kommentarer
Postat av: Liz

Låter gott!:D

2010-08-31 @ 19:01:02
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0