Nöjd med mig själv!

Har hunnit städa det jag skulle idag:) Gott! Mamma och pappa var här förut och åt. Jag gjorde bara köttfärssås och spaghetti, enkelt och gott!

Jag har även kommit på hur jag ska komma i form igen:) Jag ska dansa mig i form!! Det är så otroligt roligt. Har stått framför spegeln i över en timma och bara dansat. Helt underbart och jag är genomsvett:) Fräscht... Det betyder ju att jag ansträngt mig lite iaf:) Skulle kunna hålla på hur länge som helst, så detta ska jag satsa på, seriöst! Ska dansa mina egna danser till min musik + att jag tänker köpa hem zumba. Zumba har jag länge funderat på och det ser så jäkla roligt ut.
Nu blir det verkligen en dusch och sedan Sex And The City;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0