På Liseberg igår

Det var trevligt, men så jävla mycket folk! Fast vad ska man vänta sig på Liseberg i semestertider? Vi körde en liten femkamp. Jag och Fredrik körde varannan gång pga barnen, men det var riktigt roligt ändå och vi fick placering mitten. Det var Fredrik som drog ner oss några placeringar, inte jag;)
Nästa gång ska vi skaffa barnvakt och ta en dag själva så att man inte behöver passa eller tänka på någon annan. Anton var inte på sitt bästa humör igår på Liseberg, han ville inte äta och var ganska ledsen. Tror det beror på allt folk.. Kanske blev lite för mycket. Alexander där emot hade skitkul!:) Det är ju det som är meningen när barnen följer med. Han åkte såklart farfars bilar med pappa och en berg och dalbana med Julia. Det var bra gjort av honom. Jag trodde han skulle bli jätterädd, men han hade skitkul:D Han skrattade hela banan igenom.

Som sagt... en dag sjävla utan barnen, och en dag tänker jag åka dit med bara Alexander. Anton har ingen glädje av Liseberg i år. Nästa år är han ju nästan två år och kommer ha mycket roligare tror jag:)

Alexander var med och sköt vatten på bollar, vilket han också tyckte var jävligt roligt:)
Kolla in hans vadmuskler!




Han sköt inte så mycket på bollarna:)



Ja du, Christian.....



Alexander och Fredrik åker farfars bilar



Berg och dalbanan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0