Roligt:D

Vi ska på visning på en jättefin lägenhet i helgen! En fyra i Jörlanda med gångavstånd till havet:) Precis så som vi vill bo.. Nära havet, inte i Göteborg men inte heller för långt ifrån Göteborg. PERFEKT! Kan bara hoppas på att vi har tur denna gången:) Typ radhus, men det enda negativa är att det ligger på andra våningen, men man kan ju inte få allt;) Två stora balkonger iaf, där man kan ha stora utemöbler, grill och pojkarna kan leka. Hoppas, hoppas, hoppas på denna!

Lilla Anton har tagit sina första steg nu också:) Han är jättesöt! Han ställer sig rätt upp från marken och tar tre-fyra steg, ramlar och gör om det:) Han kämpar på och är väldigt stolt över sig själv. Det är inte ens en månad kvar till hans 1-års dag, han börjar bli stor!

Alexander var hos tandläkaren igår. Han är nästan färdig tandläkare nu:) Han fick leka med alla instrument.. Spruta vatten, suga upp vattnet, blåsa luft, trycka upp stolen, trycka ner stolen.. Han hade skit roligt! Han vet precis hus allt funkar där nu:) Å Vilken härlig tandläkare, hon var jätterolig och bara skrattade:) Vi var där i 25 minuter varav fem minuter gick åt till hans undersökning, resten till lek. Han har 20 st jättefina tänder! Inga problem alls och vi borstar dem jättefint. Känns skönt! 

Nu ska jag sätta mig och klia på min hand.. Det var en dum humla som gav sig på mig igår :(

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0