Citroner

Nu är mina citroner slut här hemma:( Vet inte hur många jag äter om dagen, men det blir en del.. Det är så otroligt gott! Det är helt sjukt, har aldrig haft sånt här begär efter något när jag vart gravid, men nu så... Ingen graviditet är den andra lik. Jag har ONT i halsen, det liksom bränner på nåt vis, efter alla citroner jag ätit. Jag kan bara inte sluta.. Nästan så jag funderar på att sticka ner till affären nu och köpa mig några citroner. Äh.. jag får helt enkelt hitta något annat surt här hemma:)
Imorn ska jag köpa kryptoniter, ni vet sånt rosa-svart godis som är både surt och salt? Mums! En gravid Jennys bästa vän.
Nu ska jag försöka tänka på något annat....

Mysigt med december nu va? Julkalendern har bröjat. Man sitter och myser med barnen på morgonen med lite frukost, tända ljus och julkalendern. Efter frukosten får pojkarna varsin chokladbit från kalendrarna:) Alexanders chokladkalender hittade jag på vardagsrumsbordet nu i eftermiddags. Det saknas choklad i nummer 6, 11, 16 och 22:) Snällt att han inte har gett sig på Antons kalender. Så mycket vet han, vilket som är hans och vilket som är Antons. Han kommer nog bli sur de dagar Anton får choklad och inte han själv:)

Nu är det dags för lyxfällan:D

Imorn ska skålen se ut så här hemma, så att jag
har över helgen:)
Mmm... Mina godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0