regn...

Trodde ändå att regnet skulle vänta till efter jul... men nej. Vilket jäkla pissväder det är ute. Det blåser och regnar som bara den. Det ligger fortfarande massor med snö kvar tack och lov. Hoppas inte allt försvinner bara. Hörde att det skulle bli kallare igen:)
Efter att jag och Anton lämnat Alexander på dagis gick vi och handlade. Tänkte att jag skulle skita i det först, men icke! I blåst, pissregn och glashala vägar gick vi ner till torget och det gick jättebra:) Jag är nöjd nu när vi är inne i värmen igen och har massa god mat hemma.
Anton var så fruktansvärt trött när vi kom in så han lade sig faktiskt i trappan på väg upp till lägenheten och somnade:D Det var så otroligt gulligt! Att man kan bli SÅ trött:) Fick ju tyvärr väcka han så vi kom in, så han somnar nog gott efter lunch istället vilket är mycket bättre.




Igår kväll när Anton hade somnat så bakade jag och Alexander lite pepparkakor. Vi hade verkligen jättekul båda två och Alexander är jätteduktig:)
Vi sjöng lite jullåtar och hade det riktigt mysigt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kika gärna in på min blogg :D

2011-01-29 @ 20:14:28
URL: http://amandanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0