Stan hela dan!

Har vart i stan i två omgångar idag. Imorse åkte jag och Anton ner tillsammans med Linda och lilla Tilde medan grabbarna var på dagis. Det blev lite julklappsköp och fika. Det är inte så mkt folk på förmiddagen heller vilket är väldigt skönt! Det är riktigt mkt snö ute vilket är otroligt vackert, men det är riktigt dåligt plogat på många ställen så det är lite jobbigt att ta sig fram med vagnarna här och där. Men som tur är finns det vänliga människor som hjälper till:)

Strax innan två hämtade jag Alexander på dagis så gick vi hem och åt lite mellanmål och lekte innan nästa runda på stan.

När Fredrik kom hem vid fem åkte jag ner och mötte Robin. Det blev ytterligare några julklappar köpta:) Sedan blev det lite varm choklad med grädde, bakad potatis med kycklingröra och ett glas vatten på Franks. Mycket gott:) Julia slutade jobba vid åtta så hon kom och fikade med oss också. Det var så kul att få träffa henne:) Det var så längesedan sist..

Det har vart en lyckad dag tycker jag. Julklappar köpta, trevligt sällskap, vackert väder, nöjda barn, en liten bebis som sparkar i magen.. Man kan inte må bättre:D

Går in i vecka 16 idag:D Fyra veckor till halvvägs. Helt sjukt! Det går så jäkla fort den här gången. Knappt tre veckor kvar till ultraljudet:) Den 28 december är det dags! Jag längtar som bara den!

Nu ska jag gå och lägga mig.. Är helt slut:)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0