25 år och magsjuk!

Jajamen! Så är det... Idag fyller jag 25 år och inatt blev jag magsjuk för andra gången denna veckan. Var det tvunget på min födelsedag? Fredrik kom ju hem igår och var jättedålig, stackarn. Tänkte att det gjorde inget för min del för jag har redan vart dålig denna veckan, men man kunde tydligen bli dålig igen.. =( Hela familjen har vart hemma idag. Barnen är pigga och glada tack och lov, och det känns som att det börjar bättra sig med mig och Fredrik också.
Har inte kunnat äta nåt på hela dan. Frukosten bestod av en halv portion havregrynsgröt utan nåt på, och tre munnar vatten.. Mums fillibabba!! Nyttigt iaf;) Ska man se det från den ljusa sidan så är det ju en bra bantningskur att vara magsjuk..
Nu på kvällen har vi iaf kunnat pilla i oss lite goda grillade kamben och kyckling. Det är det godaste som finns nästan.
Tur att familjerna kommer på söndag och firar mig, då borde vi vara friska=) Nu ska jag mysa med min familj!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0