4/2 2010

Känner mig så glad idag. Vet inte varför, för inget speciellt har hänt.. Känner mig bara så jävla lycklig. Kan det inte få vara så här varje dag?
Alexander gick tillbaka till dagis idag igen efter att ha vart sjuk en dryg vecka. Nu längtar jag verkligen till våren så att man slipper förkyldningar och skit. Usch.. stackars barn, stackars föräldrar...
Passade på att träna lite när Alexander var på dagis. Cyklade på motioncykeln och gjorde lite mage och rygg övningar. Imorgon blir det motion, armar, ben och rumpa för nu JÄVLAR ska här bli en ny Jenny! Gravidmagen som försvann helt och hållet med en gång efter graviditeten har liksom kommit tillbaka.... vet ej vad detta kan bero på... jag med mina nyttiga matvanor, höhö... NU har jag faktiskt nyttiga matvanor, sedan en vecka tillbaka ungefär, och jag har tänkt att jag ska försöka ha det så nu också.
Anton äter duktigt iaf=) Jag kokade potatis och palsternacka idag som han mumsade i sig. Imorgon ska jag koka lite kyckling till honom också så att han får smak på det. Kyckling, potatis, morot som ska ätas och vatten som dryck låter väl mumma? Anton, han är nyttig han!
Nu ska jag gå och lägga mig så att jag hinner sova en stund innan nån av barnen vaknar. Alexander hostar fortfarande och Anton är så tät i näsan. Spelar ju fan ingen roll om man höjer upp hans huvud när han ligger ner, han är lika tät ändå!
Jaja, det går över=)
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0