Jaha!? Ingen Roomservice....

Vad fan är detta...?? Här har man haft en pissig dag med en sjuk liten knatte som bara har skrikit och knappt sovit nåt, och en annan buse som är högt och lågt, här och där och hej och hå.. Har väntat och väntat på Fredrik som inte var hemma förrän strax innan 20 för han repar med sitt band på Onsdagar. När han kom hem tog han över dessa monster till barn och jag bänkade mig framför tv:n, slog på kanal 5 för att se på mitt älskade Roomservice med godingen Mattias Särnholm, men vad kommer på tv? VINTERSPELEN!!!!!!! Jag som hade gått och sett fram emot roomservice hela dagen.. Det får iaf bli några avsnitt sex and the city innan man går och lägger sig.

Oh EN rolig sak jag har gjort idag var att boka två biljetter till Snabba Cash med Joel Kinnaman (Mmmmums!!!!) till på fredag. Jag och underbara Karin ska titta på den. Innan det ska vi gå nånstans och äta lite mat, dricka ett glas vin och sitta och tjöta lite=) Underbart!

Nope.. Time for TV!
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0