Kalas

Idag har jag haft lite kalas här hemma. Lugnt och skönt med våra familjer, eller så lugnt och skönt det KAN bli med en galen snart tre-årig son=) Gjorde det lätt för mig och gjorde nachos som är SÅ gott, och till efterrätt glass, varma hallon och kaffe. Gott och enkelt, det behöver inte vara så krångligt=)
Fick underbara presenter som jag blev så glad över.
  • Pengar som ALLTID behövs, underbart!
  • En stavmixer som jag har saknat länge. Perfekt till att göra puréer till Anton, och ibland när man står och lagar mat så tänker man "FAN! Jag skulle haft en stavmixer till detta"
  • Spa-paket på Stenungsbaden fick både jag och Fredrik som present. En hotellnatt, frukostbuffé, te och fruktbuffé, två rätters middag, tillgång till gym, pooler, jacuzzi, varma källor, bastulandskap mm. Helt jävla underbart. Precis vad två utslitna småbarnsföräldrar behöver=)

Helt underbara presenter! Tack så mycket mina underbara familjer=) Det har vart en mycket lyckad dag!

En annan jätterolig sak är att Anton håller på att inta krypställning! Han är jättestark och lyfter upp hela sig själv. Det dröjer nog inte länge tills han kryper iväg nu. Snart är det verkligen kört till att få en lugn stund, men jag älskar det!
Jag älskar mina underbara barn och deras pappa. Att just JAG har fått världens underbaraste barn och man, helt otroligt;)
Nu ska jag och Fredrik titta på Sex And The City, hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0