Magsjukan...

Fy vad äckligt! Det är nog nåt av det värsta jag har vart med om. I helgen var Alexander magsjuk, jag var dålig natten till måndag, och måndag morgon. Idag blir stackars Fredrik dålig:( Nu ligger han och sover, hoppas att han får en lugn natt. Nu ska jag gå och lägga mig. Har en känsla om att jag får ta hand om båda barnen inatt om de vaknar...

Såg, på tal om annat, mammas och pappas hus till försäljning på hemnet idag. Vilka fina bilder de hade tagit=) Känns lite konstigt att de ska flytta från Lerum bara... Ok, vi "barn" bor ju inte kvar i Lerum, alla har flyttat till Göteborg, men att mamma och pappa också snart är borta från Lerum känns skumt. De är typ Lerums "kändisar" och ägde världens bästa chark som de sålde för snart två år sedan när pappa gick i pension. Snart är Lerum ett minne blott. Har inget att göra där sen. Inte för att man gör nåt i Lerum, hahaha, men det är ändå där man bott i stort sätt hela sitt liv. Jaja, livet går ju vidare! Har en känsla om att det kommer ske mycket förändringar i år, och inte bara bra sånna.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0