SÅ fin!

Satt och tittade lite på hemnet förut efter min och Antons morgonpromenad. Hittade en sån fin lägenhet! Min drömlägenhet i stort sätt. Nya, fräscha, ljusa tapeter. Fondvägg i ett av sovrummen och i vardagsrummet. Stort kök, stort badrum, flera klädkammare, ekparkett över hela lägenheten. Entrén var på nedre plan med nyrenoverad hall och ett stort förråd/klädkammare. Allting är helt perfekt! Detta är dock bara en trea. Tänk om det hade funnits ett rum till... tänk, tänk, tänk.. ett yttepytte litet rum till så hade jag hittat mitt drömboende! En klädkammare var iofs omgjort till datorrum, men det är nog lite för litet till sovrum.. Jag ska iaf höra med Fredrik om vi kan åka och kolla på den. Det ligger precis där som vi vill bo. Det kan knappast bli bättre. Har vart inne och tittat på den flera gånger. Jag är kär!! Måste titta på den en gång till=) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0