Underbar dag igår!

Efter det att jag hade sån mensvärk på förmiddagen. Kunde knappt stå upp och när jag väl stod upp gick jag väldigt böjd. Hade så fruktansvärt ont. Kändes precis som efter förlossningen när livmodern drog ihop sig och man knappt kunde röra sig. Fyyy fan! Har aldrig haft sån mensvärk förut, hoppas det var första och sista gången!

När värken började ge sig efter några timmar så klädde jag på mig själv och pojkarna alla dessa vinterkläder och gick ut. Vilket underbart väder det var igår! Solen värmde riktigt gott. Ok att man längtar efter våren, men en dag som igår med strålande sol och massor av snö är faktiskt riktigt härligt! Man känner sig så frisk när man kommer ut i den goa luften. Anton somnade gott i vagnen en stund och Alexander hade roligt när jag drog honom i pulkan=)
Hoppas helgen blir lika underbar så att hela familjen kan vara ute och gotta sig!


Lite goa bilder från gårdagen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0