Antons dop

Idag blev vår lille Anton döpt i Tuve kyrka. Gudstjänst med dop... seeeegt med gudstjänst, men fint när barnen blev döpta=) Faddrar till Anton är hans farmor och farfar. Erik Anton Eriksson heter han, Erik är efter min farfar. Anton fick ju för sig att han skulle BAJSA mitt i gudstjänsten PRECIS innan de skulle upp å döpas så Fredrik rusade ut och bytte på honom och hann PRECIS komma tillbaka till det var Antons tur att få vatten på huvudet. Så kan det gå, men det gick ju bra=)
Efter dopet åkte vi hem till oss och hade lite kalas med god mat, fika och presentöppning. Det var bara våra familjer med sina respektive och Anton och Alexanders kusin William och Fredriks farmor som var med. Det kändes som att det fick räcka och jag är verkligen helt slut nu=) Haha, det var ju egentligen inget ansträngande man gjorde idag, men det blir det ändå på nåt vis så man blir så trött. Gott är att båda barnen har somnat nu och allt är städat så jag och Fredrik ska slänga oss i soffan och kolla på film... Undrar hur lång tid det tar innan jag sover??
Hej hej....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fint med dop, men håller med dig om att det är ruskigt segt med gudtjänst.. Därför valde vi namnkalas HAHA Ta hand om Er! kramkram

2010-02-02 @ 22:33:04
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0