Det har vart en bra helg!

Det har vart en rolig helg denna veckan. I Fredags när Fredrik kom hem från jobbet åkte jag ner till stan och träffade två kompisar jag inte träffat sedan Alexander var bebis, så det var ju ett tag sen. Carro P fd. S och Carro D=) Det var jättetrevligt, vi tog en fika och satt och pratade om allt möjligt. Carro S ska bli mamma till sommaren så då pratade man en del om det. Det är så roligt när mina kompisar också får barn=) Det var verkligen jättekul att träffa dom. Hoppas det blir lite oftare än vad det har vart för dom är verkligen jätteroliga att umgås med!
I Lördags var lilla familjen bara hemma. Vädret var inte det trevligaste, men vi gick ändå ut och åkte lite pulka. Alexander tycker det är så roligt och när man kommer in känner man sig så frisk och nöjd för att man gick ut=)
På kvällen fick vi besök av mamma, pappa, Robin och Julia. De hade köpt med sig kinamat (smaskens!!) så vi åt tillsammans och drack lite kaffe. De stannade en stund och pratade och lekte med Alexander, men det blev inte sent.
På kvällen blev det lördagsmys med Alexander. Lite chips, dricka och Mr. Bean, en av Alexanders favoriter!
Vad gjorde vi igår då?? Inget speciellt.. Vi var bara hemma igår med. Vi gick ut för att åka pulka, men han inte fram till backen för igår hade Alexander bestämmt sig för att grina och skrika för allting så mitt tålamod tog slut så det var bara att vända och gå hem! HA!!! Jag bakade pizza igår som blev jättegod faktiskt. Ibland är jag duktig=) På kvällen var det att gotta till sig i fåtöljen och titta på Johan Falk. Så jävla bra! Och att Joel Kinnaman är med gör inte saken värre;)


Lördagsmys i Alexanders rum!



Ute i pulkabacken. Inget gott väder, men ändå roligt=)



Anton sover som vanlig i vagnen=)



Puss Puss!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter mysigt! :D

2010-01-26 @ 13:11:39
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0