Lugn lördag!

Sitter här i lugn och ro och knaprar på lite vit choklad, tycker det är SÅ gott=) Alexander sover och Fredrik leker med Anton.
Det har vart en väldigt lugn dag idag. Tänkte att jag skulle gått en långpromenad idag på lite drygt en timma iaf, men det gick faktiskt inte. Hade jättemycket kläder på mig, men kylan gör ont!! Var väl ute ca 40 min iaf och det var helt underbart. Vilken vinter!! Man måste ta till vara på dessa dagar, vem vet när det bli en sådan här vinter i Göteborg igen!?
Ikväll kommer Robin hit med singstar, så då blir det först middag sedan singstar med lite chips och dip=) underbart!

Här kommer lite härliga blider från min promenad idag








Så underbart!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, vilka fina vinterbilder! Vad har du för kamera? Ja, det är jättekallt ute, men det är ändå skönt att komma ut o röra på sig. Jag var själv ute en sväng förrut och nu känner man sig jättebra. Kramiz Carro

2010-01-09 @ 17:38:05
URL: http://liveteftertjugoforetrettio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0