Mor och Far på middag.

Idag har mamma och pappa vart här och hälsat på. Alexander blir helt överlycklig när de kommer, då ska han visa allt han kan och alla leksaker han har=) han är så söt. Jag gjorde lite middag också. Revbenspjäll med kokt potatis och sås, grejer det! =) Synd att vädret har vart så tråkigt idag annars hade vi nog vart ute en del, men men, hoppas på bättre väder imorn.
Lille Anton verkar ha somnat för natten vilket är helt otroligt för annars brukar han somna mellan 21:30 - 22:00 tiden. Hoppas hoppas han sover för natten för vaknar han snart igen kommer det väl bli helt galet sent för oss. Vi ska ju upp tidigt imorn igen för nu börjar dagis igen för Alexander.
Undrar varför mina barn ska somna så sent?? Har verkligen försökt gå och lägga dom tidigare men det funkar bara inte. Inte ens om Alexander hoppat över vilan på dagen... Hoppas det börjar bli bättre med Antons tider nu iaf=) Well... Nu tänkte jag gå och planera maten för nästa vecka. Jag har ju nämligen blivit så jävla duktig! puss hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, just det ja...tiden går så fort =( Ska ni göra något roligt på din födelsedag? Aha, jag trodde att du hade en systemkamera eller nått eftersom bilderna blev såå fina ;) Hittade du o Carro någon dag som passade att ses denna veckan? Jag e ledig hela nästa vecka annars. Ja, det hade varit kul att gå ut o promenera tillsammans..jobbar mån-lör denna veckan, men e ju ledig nästa vecka. Då kanske vi kan ses..kramiz Carro

2010-01-10 @ 22:18:34
URL: http://liveteftertjugoforetrettio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0