Seeega jaaag

Har inte uppdaterat här på ett tag... har inte haft orken.... Men nu arbetar jag och min vän Chisan tillsammans så jag tror det kommer bli riktigt bra=) Har inte kännt mig så pigg och glad den senaste tiden så man får ju prova på lite olika metoder. Sen tror jag att jag är väldigt bekymrad och deprimerad inför framtiden utan att egentligen ha vetat om det. Nu har jag allting hyffsat klart för mig iaf, håller på att kolla lite olika saker=)

Jag och Fredrik var på banken igår och kollade på hur mkt vi har möjlighet att få låna till en ny bostad. Vi fick jättebra hjälp igår och blev inte ivägskickade som på förra banken. Nu vet vi hur mkt vi kan låna på ett ungefär så nu är det bara till att börja leta efter hus=) Hoppas vi hittar något som passar oss SNART för i den här lägenheten står vi inte ut länge till!

Well, well... På söndag är det dags för Antons dop så det blir väl till att börja städa lite här idag så att folk kommer in här på söndag. Det blir bara för våra familjer denna gången, det får räcka. Det blir ändå ca 20 pers=) När Alexander döptes var vi över 40 pers. Det var jättetrevligt absolut, men det kändes lite onödigt för ett dop..... I don´t know...
Nä, jag får väl ta att börja städa hallen nu medans Alexander tittar på film och Anton sover efter lunchen.
Förresten så åt Anton upp nästan en hel burk med mat idag! Palsternacka och potatis is the shit!!.... iaf om ni frågar Anton=) Och jag måste säga att det faktiskt smakar gott...
Okej.. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0