Tillbaka i vardagen.

Då var det slut på julledigheten. Fredrik har börjat jobba igen och Alexander är på dagis. Nu är det jag som får vara lite "ledig". Bara jag och Anton är hemma och han brukar alltid sova så här dags på dagen. Vi tar alltid en promenad efter vi lämnat Alexander på dagis och då somnar han alltid så gott i vagnen.
Idag fick det bli en 50 minuters promenad i hyffsat rask takt. Det är lite knöligt att ta sig fram med barnvagnen när det är så mkt snö, men mysigt är det!=) Det känns som att man får extra mkt frisk luft när det är så kallt ute.
Funderar på om man skulle åka och köpa sig en våg, för det har vi faktiskt ingen hemma. Jag får ju börja motionera nu så att jag blir sådär pigg igen som jag alltid var förr, och resultat på vågen vill jag också se. Lite lättare att hålla igång då tror jag. En våg får helt enkelt bli nästa investering=)
Här kommer lite bilder från morgonens promenad.



En nerbäddad liten Anton. Så gott!!


Solen påväg upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0