Why??

Varför går man inte och lägger sig när barnen somnat? Jag är egentligen skit trött för de senaste nätterna har Anton bestämmt sig för att vakna ungefär 1000 gånger känns det som. Att man inte bara kryper ner i sin goa säng och sover gott de timmarna innan han vaknar. Man vill väl ha sin egentid antar jag... Men ibland borde man tänka på sömnen.. Jag går ju runt och känner mig död på dagarna, men lik förbannat sitter man uppe länge kväll efter kväll.
Å jag borde inte sitta här egentligen, jag har tusen andra saker jag behöver ta tag i men jag hittar på små anledningar till varför jag borde ta det imorn istället för idag. Hur går det med mitt nyårslöfte egentligen???
Inte konstigt att man ser ut och känner sig som ett lik. Skärp till dig Jenny!!
Nu gör jag en kopp te och sedan kryper jag i säng. God natt!

Kommentarer
Postat av: Nagelhäxan

Ja du Jenny....

Jag är precis likadan !!!

Hur trött jag än är så vägrar jag att gå och lägga mig direkt efter att barnen somnat...

Det är ju så underbart att få den tysta och lugna stunden... Man bara MÅSTE vara vaken ;) !!

Men varje morgon man vaknar och är jätte trött... Då ångrar man sig......

2010-01-13 @ 12:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0