Härlig tisdag!

Det är jättegott ute idag. Solen skiner och det fläktar så gott när balkongdörren och nästan alla andra fönster är öppna i lägenheten. Jag sitter och smuttar på mitt kaffe, Anton sover och Alexander sitter här brevid mig och tittar på film. Jag har det lika gott som vanligt=)
Ska bara ta tag i alla kläder i hela lägenheten idag.. Mindre roligt, men det måste göras. Ska vika ihop allt jag tvättade igår, ska sortera bland pojkarnas kläder och lägga undan allt som är för litet. Kanske tom ska lägga en hel del av mina kläder i en säck och skänka och köpa mig lite nya? Tycker bara det är så jävla tråkigt att köpa kläder när jag har gått upp i vikt. Vill köpa snygga kläder, men tycker inte att nåt passar på mig för tillfället... Och bikini nu i sommar är uteslutet, jag skäms så otroligt mycket över hur jag ser ut just nu. Undrar om det finns nåt att bada i där man inte ser nåt av en otränad kropp? Eller får man helt enkelt skylla sig själv att man ser ut som man gör...? Antar att det sist nämnda är det som gäller...
Anyway.. ska greja med kläderna iaf, och så ska jag posta brevet till kommunen om att vi tackar nej till Antons dagisplats i Säve. Pratade med en mamma på dagis som har två barn där. Hennes yngsta fick också dagisplats i Säve först, men de tackade nej, och efter två månader fick de dagisplats på samma dagis som storasystern. Man kan ju alltid hoppas på att det går så fort=)
I eftermiddag ska vi nog köpa med oss lite fika och gå till dammen med Robin, ska bli mysigt! Hoppas det är lika gott väder då som nu, men det ska det nog vara=)

Nu ska jag ta tag i alla dessa kläder, tänkte bara lägga upp en bild på Alexander och hans nya cykel som han fick efter sin kusin William. Mamma och pappa kom med den igår efter att de hade hälsat på min storebror. Alexander blev överlycklig för cykeln=) Han sitter på den nästan hela tiden. Tack så mycket!



HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0