Snart färdig=)

Nu är iaf bullarna färdiga=) De blev jävligt goda! Som vanligt;) Kom på när jag skulle kavla ut degen att min kavel är kvar hos Mia och Patrik.. Smart.. Så ett tips till alla småbarnföräldrar är att kavla med en nappflaska. Gick hur bra som helst!
Nu ska jag bara vänta på att den sista tvätten torkar så att jag kan packa ner det sista. Allt blev inte 100% torrt i tumlaren och när jag skulle hänga ut tvätten på balkongen så började det ösregna så klart... Men snart e det nog torrt.

Goda bullar=)

Ska hem till Fredriks föräldrar sen och fira Fredriks pappa som fyllde år i Torsdags. Vi var där då, men Fredriks syster kommer idag så vi åker dit igen och startar resan till Järvsö därifrån imorn.

Här är några bilder från Tanum


Anton leker med bollen


Söta fåglar=)


Lerigt!


Fika i skuggan


Alexander skulle koppla på släpet på bobbycaren=)


Sötnosar!

Nu tror jag att jag kan packa ner det sista, sen åker vi till Fredriks föräldrar. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: sofie

Gu så mumsigt å trevligt ni ser ut att ha det :D för oss går det bara bra.. får min lägenhet i veckan så då ska det nog bli lite ordning.. ha det toppen! kramkram

2010-07-17 @ 15:57:50
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0