Tjena!

Sitter här och tittar ut på det tråkiga vädret.. Usch! Har inte gjort mycket idag faktiskt. Bara lämnat och hämtat Alexander på dagis och vart ute på en liten promenad med Anton imorse innan regnet. Det har vart så tråkigt och jag har haft sån huvudvärk.. Oj oj oj vad jag klagar, vilket i-lands problem. Verkligen! Vissa skulle ju dö för lite regn..
Har börjat packa lite idag iaf. Åker till mormor och morfar igen imorn=) Ska bli så underbart! Fredrik är med oss där över helgen, men åker tillbaka på söndag för en veckas jobb till innan semestern. Jag och barnen stannar tillsammans med mamma och pappa i Tanum några dagar. Ska bli så jävla underbart! Tror inte vädret ska vara så bra, men det gör inte så mycket när man är där. Man njuter ändå=)

Idag var det 4 veckor sedan jag fick missfall... Bläää... Undrar när mensen kommer igen? Har hört att det kan ta ett tag. Om man har mens ungefär var fjärde vecka i vanliga fall så kanske det dröjer 6-7 veckor nu eller nåt. Jaja, vi får väl se. Den kanske inte kommer alls, vilket jag hoppas på!

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på film. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sofie

oj, har du fått missfall.. hoppas du mår bra ändå och att ni får det härligt på minisemestern, kram kram

2010-07-13 @ 16:33:12
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0