Tjohoo

Ikväll tog jag, Alexander, Robin, Julia och Josephine en promenad till Slätta Damm, det var riktigt trevligt! Vi köpte med oss lite fika och jag hade gjort kaffe. Det var mycket folk ute! En jävla massa hurtbullar som är där och springer. Det är ett perfekt ställe att motionera på! Det är perfekta vägar runt dammen och uppe i skogen + att det finns belysning där på kvällen.
Kommer nog promenera dit en hel del nu i sommar, det är jättemysigt. Vi bor på ena sidan dammen och Robin och Julia bor på andra sidan dammen=) Perfekt ställe att mötas på för en trevlig fikakväll. Man kan grilla där också, så några grillkvällar ska vi nog se till att det blir.
Nu ska jag, Fredrik och Alexander titta på Emil i Lönneberga. Jag vet att Alexander är vaken länge, men han somnade så dumt idag på eftermiddagen. Somnade vid tre och då blir det sena kvällar. Vill helst inte att han ska sova alls på dagarna, men ibland blir han så trött.. Vad ska man göra? Anton är det mer ordning på som somnar klockan åtta=) Jaja, Alexander sover snart han med!



Ha en go natt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0