Bilder!!!

Här kommer lite bilder från midsommar hos mormor och morfar. Även bilder med min nya kamera från grillkvällen hos Sussie och David igår. Vi var på deras underbara takterass med underbar utsikt över Göteborg. Vi grillade gott och hade riktigt trevligt INNAN regnet kom=)


Midsommar:



Ungdomspensionärerna;) Pappa och Göran



Grebbestad



Brännboll



Pojkarna:)



Goaste sjön "Grunnevann"





Kungshamn



Gårdagen, med nya kameran :D



Grillkväll






Lite utsikt också...





Man kan aldrig se för mycket bilder, men nu orkar jag inte lägga upp en bild till!
Det får bli senare när jag har tagit lite nya bilder och lärt mig lite mer
om kameran. Hej så länge!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0